banyak maksud.

.bile ckp pasal hujan atau rain, semua org pikir laen.

.ade yg paham mcm ni.


.indie band HUJAN.
"..bapanya..mahukannya jadi seorang askar.."

.ade yang paham mcm nie.


.Rain.
(artis korea)

.tapi nie yang aku maksudkan sebenarnye.


.arrrgh.
.ujan la plak.
.kan dah susah nak balik umah.
-_-

7 comments:

sayang said...

NOMBOR SATU NOMBOR SATU HUJAN YEAHH !

hahaha

ijat_asni said...

sayang :

hoho~
go go raingers~~

nabilah_2908 said...

Hujan tu kan rahmat...huhu...tkpe redah jer la...esok kan hari sabtu..huhu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI YANG CERIA

ijat_asni said...

nabilah_2908 :

hee.
dh follow ur blog dh
=)
fell free to do so.

Anonymous said...

masa tengok citer korea,tp lupa tajuk nye.. dia kata mcm pepatah pun ada..lebih kurang mcm ni... " xde gunanya berlari jika ditimpa hujan,kerana didepan pun masih hujan.."

maksud nye time tu la, dia ni ada masaalah,nak lari dari masaalah tu tapi tetap dibelenggu masaalah yg sama walhal lagi teruk..

p/s :elok sediakan payung/rain coat sebelum ujan.. =]

[ujan membawa rahmat jadi pepatah,ujan berlebihan jadi bala]

hasni said...

salam
1st time masuk blog ni
tertarik ngan url ijathasni
ia refer kepada siapa ek??
ur name n ur gf??

ijat_asni said...

hasni :

ijat is my name
asni is my father's name
=)

Post a Comment