.promo 2 alam (apekah ?).

.mlm nie nak tulis panjang skit.
.pasal cite 2 alam.


.ni petikan dari KOSMO ari nie.

"..sebuah filem yang berprofil tinggi, merobek jiwa, meruntun perasaan dan menyentuh hati.."
robek la sgt kan~


"..2 alam menampilkan kelainan. Insaf tanpa kata-kata, sedih tanpa dialog dan seram tanpa hantu.."


"..pasti membuatkan air mata penonton mengalir tanda insaf dan mahu bertaubat.."
 tgk cite arwah YASMIN AHMAD pun nangeh gak dlm wayang ape~


"..Tangisan kesedihan boleh membuatkan penonton pengsan dan memungkinkan mereka dipapah keluar pawagam.."
 aiyoh..apekah?

 .sebenarnye nie cite ape nie.
.konpius aku.

.target 12 juta plak tu.
.aku tggu smpai filem nie dapat RM 11, 999, 994 baru aku g tgk kat TGV.
kire lagi 6 hengget (student price kot) nak cukup 12 juta
ok la tu kan

.aku lg excited nak tgk Harry Potter (even xperlu nak promo bersepah bagai).
.

12 comments:

Yap said...

sumpah!
aku meluat gila baca ayat dalam dia punya promo.
macam bajet hebat sgt, over betul produser dia yg baru setahun jagung dalam industri perfileman tu. huh.

mastura said...

nympah aku dgn producer die tu..bajet bagussss....rs nye citer ni ngarut je lebih..pening ak bc promo die..xtau nk kategorikan cite ni cmne..tgk la nt..tp rs xmeletop..nth le..

ijat_asni said...

Yap :

aku pun konpius sebenarnye.
filem tema keinsafan tapi nak pulangan 12juta.
mcm dh tpesong je niat.

ijat_asni said...

mastura :

kalo aku tgk pun sbb mmg dh capai 12juta kot.

Hizami Rahim said...

kena bayar tu.

ijat_asni said...

zami :

mintak student price.
murah sket.
haha.
xde la rase nyesal sgt kalo x dipapah kuar dr wayang~

mastura said...

tau xpe..tgk dlu capai tk capai..tinggi nau targetnye.
tgu n tgk je..tp yg xthnye..
"tangisan kesedihan leh buat penonton pengsan,memungkinkan mreka dipapah keluar dr pwgam.."
cm lawak pn ad..sedih smpai pengsan..haha..tgk nt..=)

ijat_asni said...

mastura :

kalo tgk sorg2 cite nie, tetibe tpengsan segala, dah xde sape nak papah kuar panggung kan kaedahnye.

moral of the story : tontonlah dengan rakan anda supaya die boleh memapah anda kelak.

I n n z said...

over kan ?
org pun mcm dah jelak bace promo.
silap ari bulan, x dpt pulangan.
heheh ;)

ijat_asni said...

I n n z :

kalo x dpt pulangan, kite gelak ramai-ramai.

Faiz Farhan said...

aiezad
sggh ku x tahan baca promo dlm paper KOSMO tue..
ayat macam berlagak gila.. (bajet la konon)
siap dipapah kluar.. first time dlm sejarah org tgk wayang la mcm tu..
apa2 pn kita wait n see.
yg pasti aku nk tgk bpe juta..
dan komen org rmai psl cite ni..

faridsaidan said...

Isu² berat/ sensitif yang di-movie-kan. Bajet orang nak kisah.
(Aku yang tak penah nak amik port pasal hal² camni).
Baek lagi tgk Shrek 3. :)

Post a Comment