.harry potter.

.berjaya gak pegi tengok.


.aku bace buku die dekat 3 kali kot.
.so, comment aku based on pembacaan aku la.

.aku rase, too overlong.
.ade scene dalam buku yang aku nak ade, tetibe takde.
.ade scene yang tak perlu ade, tetibe ade dalam cite.
saje je nak memeningkan kepala

.almost scene ade ron weasley = klakar giler.

.aku rasekan, watak hermione lagi penting dari harry.
.untuk part i nie, character harry tak ditonjolkan sangat.

.aku macam nak lagi.
...more..more..more...

.aku harap part 2 nanti, jalan cite die tak banyak yang berubah dari buku.


9 comments:

AdiE said...

dh tgk!
BEST HOKEY!
n x sbr nak tgk part 2
confirm lg best!

alfina said...

told ya..

Lelaki Ini said...

insyaALLAH
moga besh!

eyra kamarunzaman said...

crite harry potter memang macam tu laa . some scene dalam buku memang dye tak tunjuk kat muvee but adew unsur tokok tambah . ape yang tak ade dalam buku , dye tambah kat muvee .

ijat_asni said...

AdiE ;

best. best, tapi xde x-factor kot.
huhu~

ijat_asni said...

alfina :

yeah, thx u for the review
haha~

ijat_asni said...

Lelaki Ini ;

harap-harap !

ijat_asni said...

eyra kamarunzaman ;

tu la pasal.
hilang originality~~

宇 欣 said...

I tak suka Ron cz he is nt cute anymore...:D

Post a Comment