.review | khurafat.


.teruja gak la nak tengok filem khurafat nie.
.sebab dah kutip 3-4-5 juta bagai kan.
.nanti , kalo nak sembang dengan orang laen, kire ade point la.
haha~


 
.comment aku.
.seram gak la.
.tapi maen tipu filem nie.
.seram pun sebab hantu tu muncul tetibe.
.siap sound sistem tak nak kalah.
.mane tak terkejut kan.


 
.pasal pelakon pulak.
.aku rase, kalo syamsul tu tak berlakon lagi best kot.
.gantikan dengan aaron aziz ke, remy ishak ke.
.confirm lagik best.
.watak liyana jasmay pun ala-ala je.
.macam tak sesuai sangat die jadi bini orang.
.die mude lagi kot.


 
.pasal scene pulak.
.scene paling seram bagi aku time syamsul angkat mayat lepas van jenazah jatuh gaung.
.sumpah seram.
.aku macam "adoyai, bile la scene nie nak abeh...".


 
.kesimpulannye ; kalo nak tengok pun ok, nak tunggu kuar kat astro first pun ok, tak nak tengok pun ok.
boleh camtu ?


 

.tetibe ngilu sebab terbayangkan scene sabrina ali selamba badak je hiris tangan die dengan pisau.
ouch~

17 comments:

alfina said...

agak pooyoo kan tgk si pengarah belakon filem sendiri..

pergh, aku mcm pehal ko nak angkat mayat die? dah berani sgt? tunjuk gagah ker?

Ila Aqilah said...

haha..tapi tengok kutipan cam mantap je
teringin gak nak tengok..huhu
tp lagi jimat tunggu kuar astro kan?
kalo kuar la..hehe
tima kasih atas review ni =)

mr.syazwan said...

kan best kan

kecut perut kot

kira said...

rasanya ok la tapi x la best sgt2....betui klu syamsul x belakon lg bagus

Eazy Izzuddin said...

x tengok lagi
huk3

DanieL AdiE said...

aku x tgk lg..

bole?

mye said...

nak p tgok r sem break nie.
hehe

ijat_asni said...

alfina :

maybe nak jimat bajet kot.
mane la tau kan.
haha~

ijat_asni said...

Ila Aqilah :

haha
same same~
tengok la untuk mengisi mase lapang ke ^^

ijat_asni said...

mr.syazwan :

memang kecut perot time scene angkat mayat tu
huhu~

ijat_asni said...

kira ;

yea
setuju jugak kan kalo aaron aziz yang ganti watak tu
^^

ijat_asni said...

Eazy Izzuddin :

tengok la
mengisi mase lapang kononnye kan
haha~

ijat_asni said...

DanieL AdiE :

ko memang slalu ketinggalan
haha~

ijat_asni said...

mye :

yea
at least, sokong industri tempatan kan~
^^

Biela Sapine said...

Woo cuak gak tengok, tapi just terkejut je lebih haa

Notacomei :_) said...

Alamak cerita dia ada mayat ala poconglah, ni yang lain macam ni hihihihi :_)

NICK IRFAN said...

seram sgt ke? ni yg aku nk tgk ni aku cke cte seram2...

Post a Comment