.mancing udang.

.ni aktiviti dengan memember kampar.
.nelayan tegar kononnye.


.yay.
.lokasi mancing udang.


.yang penting kan.
.mesti ade kerepek.
.kalo kecewa tak dapat udang pun, at least terubat la sikit hati sebab dapat makan kerepek.
boleh camtu ?

.mereka yang konon-konon terlibat.
gambar posing semata


wan | totek | gambel | hadi | farid


.hasil tangkapan : 9 ekor udang.
.ok la kan dari tak dapat langsung (sambil menjeling brader sebelah yang memang tak dapat langsung).
haha~

.untuk mengubat hatinya tak tahan yang lara.
.pegi lepak minom-minom.


.makan cheese nan jugak yang sedap.
tetibe kan~
haha


.suke la aktiviti ni.
first time kot~

7 comments:

Qarl said...

nk g mancing xleh bw wan fuuyooo tau.... kalo tak memancing angin je lah haha

..hizamirahim.. said...

wow.
cheese nan tu nama die pon da sodap.

XB

awanis said...

wah menariknya! D'Mesah ni kat mana weh?

ijat_asni said...

Qarl :

haha.
kecian wan fuuyoo
=P

ijat_asni said...

..hizamirahim.. :

name je sedap kot
rase so-so je
haha

ijat_asni said...

awanis :

erk
kat gopeng =)

mye said...

mkanan xleh tahan tp hasil xda..
kih..kih..kih

Post a Comment