.merong mahawangsa.

.aku pun tak ingat bile aku tengok cite nie.
.dah lame dah, tapi takde internet nak update.
miskin sangat kan


.comment aku.
.best la. 
.teruja nak tengok scene by scene dari first sampai last.
.even kenkadang ade scene yang macam pelik, tapi ok la.
.cite melayu yang boleh dibanggakan.

.aku tunggu-tunggu la jugak kan.
.bile la lagu anuar zain nak kuar time movie nie.
ok, aku ngaku la, faktor aku nak tengok cite nie sebab anuar zain nyanyi OST movie nie

.skali, tak kuar pun.
.last time credit je kuar.
.tu pun kejap je.
sedih kot

.by the way, pegi la tengok cite nie.
.filem kite, wajah kite.
(tetibe kan....)

2 comments:

DanieL AdiE said...

Haha..tetap Filem Kite Wajah kite..

File ...dalam botol tu menggambarkan wajah kite ke??

Mah@mahu said...

Filem ni memang best lah layak sgt untuk pasran antarabangsa bangga gak..

... dlm botol hanya cerita propaganda sahaja tiada usaha untuk membentuk filem kita wajah kita..

Post a Comment