.road tour ABPBH kuantan.

.disebabkan aku kat kuantan, aku sempat la pegi kan road tour ABPBH nie.
.kat kuantan parade.

.tetibe la kan aku terdengar perbualan makcik-makcik.

(pada ketika itu)
.fara fauzana : dipersilakan......ALYAH !.

makcik A : eh, sape nie ?
makcik B : (dengan confident) owh, ni la ana raffali.
makcik A : ye ke ana raffali ? aku dengar tadi, fara fauzana cakap alyah.
makcik B : (still confident) owh, betul la tu, ALYAH RAFFALI.
makcik A : ooo..sedap jugak suara ALYAH RAFFALI nie kan.

aku : (-_-"')

 .nasib baek la makcik-makcik tu tak cakap nie anuar raffali.

.kepada makcik-makcik, sila buat homework dulu sebelum datang.

9 comments:

Wan Zulqhairi said...

Kalau aku duk kt situ time tu aku suruh makcik tu pi balik rumah dia time tu jgk!! haha..

mr.syazwan said...

LAGU TERBARU ALYAH SEDAP BETUL KE?

Fanzi Ruji said...

hahahahaha~

EIPUL said...

aku suka lagu dia yang realiti dewi tu, btw, lama gilaaaaaaa tak balik kuantan, camane ngan megamall ngan east coast mall? sehat? haha

aswad said...

kesian makcik

♥Ana el Zahra♥ said...

alyah ke penyanyi yg dimaksudkan dlm 1 artikel kat berita harian ari ni?

mye said...

haha..
base r org tua tp da jgak yang lyan konsert2 mcam tu..
huhu

aida saharudin said...

kah kah kah. kena buat revision dari hang.

Alisya said...

sempat jgk ko pg kuantan parade tu yek..kitorg daripada nk ke kuantan parade melencong terus ke ECM. haha

Post a Comment