.pantai sepat.

.alang-alang aku dah ade kat kuantan nie, aku pegi la jenjalan kan.
.so, destination : pantai sepat.
.ade la dalam 15 minit dari kuantan.

.ni gegambar yang aku snap.






.tempat die simple je.
.takde orang sangat pun.
.gerai-gerai pun tak banyak.
.orang maen layang-layang pun takde.

 .kalo sape nak privacy, nak menjerit tepi laut sebab nak release tension atas alasan bebanan kerja melampau, ditambah pula dengan perangai budak-budak yang macam tuuuut, bleh la datang sini.
(eh, ayat kat atas nie macam cakap kat diri sendirik je..)
teeet~

.suke sangat !.




4 comments:

DanieL AdiE said...

RINDU U!

Tu je..

efan said...

yes........
sesuai tuk release tension

Cg azah said...

dok ajak pun cikgu ijat

Anonymous said...

Very nice pictures, pandai Ijat cari angle yang cantik..... Congrats....

Post a Comment