.kisah tunang.

.baru nak update.
.busy la kononnye kan.
padahal menganggur je pun~

.tengok entry lepas yang gambar aku dengan adik aku tu.
.tu time cousin aku bertunang.


.time ni, nak tangkap gambar dengan pengantin.
.tapi, mane ntah pengantinnye.
.last-last gambar aku dengan adik aku je.
-_-'''




.finally, baru ade gambar pengantin.
tapi dengan adik-bradik die la kan..tunang die disorokkan sebab takot basi
boleh ?



.btw, bertunang ni waktu malam.
.pukul 12am baru abeh majlis.
cousin ko ade bertunang time malam-malam ?


4 comments:

ishiko said...

huhuu.. xpnh ni ade org brtunang mlm2.. ^^

ijat_asni said...

ishiko

memang tak penah~
1st time in my life ^^

shinju said...

cousin sy pun btunang mlm...pkl 1 lbh bru selesai...

fiLfiL said...

wuuu~ jrg org btunng mlm2 nieh ;)

Post a Comment