.review | transformers : dark of the moon.


.aku malas la nak story panjang.
padahal memang entry blog aku pendek-pendek je kan kaedahnye~


.aku tengok cite nie hari 1st die release.
smangat !

.comment aku :
.best.
.best.
.erk....ade jugak la yang tak best.

.aku rase la kan, cite nie kurang humor.
.semua pun asik nak cakap-cakap je.
.bosan gak la.

.yang tak best lagi, time scene lawan-lawan tu pulak.
.dah mcm cite war of the world aku rase.
.sejibik !.
.ape kes tiru cite orang laen nie ?.

.pompuan yang ganti megan fox tu pun, biase-biase je.
.aku tengok, bibir die dah macam kilafairy pun ade.
hah...kaitan ?
.plus, watak josh duhamel pun tak brape menyerlah.

.cite nie pun lame sangat.
.jenuh nak tggu bile nak abeh.


.bintang ?.
.4.27 sudah~.
boleh, siap ade point segala ?


.owh, tak sangka ade patrick dempsey dalam cite nie.


1 comments:

- yuszieka - said...

erm. tau xpe. citer die x byk action sgt la. boring. balik2 tjuk camne sam nk slmtkan awek die tu. xde motif. huhu

Post a Comment