.bebaju project runway 9 episode 6.

.ok.
.aku tak buat review untuk episode 5 sebab baju yang diorang buat sangatlah macam tak best.
.so, abaikan.

.terus ke episode 6.
.untuk minggu ni.
.The designers each work together with an art student to create a painting and then must design an avant-garde look that reflects their art work. They have a budget of $300 and two days to complete their look (wikipedia, 2011).

.aku google, tak jumpe pulak lukisan-lukisan tu.
.so, aku boleh tunjuk baju-baju je la.

.ni collections yang best.


.baju yang kiri tu menang best dress.
.memang cantik la kan.
.fyi, designer die colour blind.
.so, awesome kan sebab dapat buat baju warna warni tapi colour blind.

.ni plak collections yang tak best.


.yang tengah tu worst & eliminated.
.bagi aku, semua pun worst.
.macam baju tak siap pun ade.

.and last, baju yang ok-ok.


.aku suke giler tema minggu ni.
.baru la think outside the box.
^__^

.hope next episode lagik best !.


3 comments:

Hans said...

lama dah aku tak tgok rancangan nih

Hans said...

ijat..out of topic jap..nokia apa yg ko vote tu?

Aida Azryn said...

suka yang baju kale kuning tu... ^^

Post a Comment