.muzik muzik | separuh akhir.

.ok.
.nak kongsi jugak.
.list separuh akhir muzik-muzik.


.aku tau, topic ni macam dah basi.
.tapi, benda ni latest bagi aku sebab aku dudok dekat negara yang dapat internet seminggu sekali.
.tu pun, kalo aku balik umah.
nangeh~


separuh akhir 1 (18 November)
  • babak pertama (Drama)
  • di penghujungnya (Iqa)
  • mata hati (nubhan)
  • janji (akim)
  • kisah hati (alyah)
  • kisah dongeng (stacy)
  • gadis semasa (yuna)
  • maaf dari hati (sofarz)
  • muda (hujan)
  • awan nano (hafiz)
  • beribu sesalan (shila, ning, jaclyn)


separuh akhir 2 (25 November)
  • kurnia (mizz nina & hujan)
  • kekanda adinda (atilia & monoloque)
  • cinta muka buku (najwa latif)
  • luar biasa (shahir)
  • perpisahan ini (1st edition feat. aizat)
  • cinta teragung (hazama)
  • pokok (M.U.H feat. nubhan)
  • sungai lui (aizat)
  • bagaikan bidadari (tomok)
  • ilusi (adira)
  • wanita seluruh dunia (projek pistol)


separuh akhir 3 (2 disember)
  • kalau berpacaran (shohaimi mior hassan, ana raffali & altimet)
  • penakut (yuna)
  • sedetik lebih (anuar zain)
  • bila bertemumu (shiha)
  • cinta matiku (sixth sense)
  • karma (faizal tahir)
  • menyesal (sixth sense)
  • aku permata (salma)







4 comments:

mr.syazwan said...

nak salma~

nak alyah~

nak anuar~ (ini konpem nak kasi masuk final kasi stadium ni ramai org n ramai tgk.. strategi sgt!)

DanieL AdiE said...

Baru tau..

Nasibla bukak blog ijat nie..huhu

Hafeesz Amran said...

beribu sesalann.....

hafiz hafizol said...

ehh... nera takde ae???

hatiku milikmuu...

Post a Comment