..abang aku kawen | part II.

.dah dekat seminggu aku tak update blog.
.memang kehidupan tanpa internet, sangat la derita.

.so, aku nak letak gambar abang aku kawen lagi.
(eh, ape kaitan statement kat atas tadi dengan post abang aku kawen ni..tahniah~)


.ala, yang aku jadik pengapit tu.
haha~

.memula, gegambar hantaran, kek segala bagai dulu.





.kendian, gegambar segala sedara mara pulak.
term "kendian" tu sangat la kampong kan..lantak~



.last, gegambar time aku tengah jadik penyepit pengapit pulak.






.haa.
.hebat tak aku ?.
haha~

4 comments:

ishiko said...

eh eh
biasa yg tukang senduk nasi ni pengepitt prmpn kan.. keh3 keh3

DanieL AdiE said...

Abg dh siap..

Giliran ko bile pulak ijat?

ijat_asni said...

ishiko :

pengapit ppuan pegi mane ntah.
tak pasal2 kan~ -_-

ijat_asni said...

DanieL AdiE :

aku tunggu ko dulu adie
hoho~

Post a Comment