.hi-tea adie.

.ni cite pasal hi-tea adie.
.kat melaka.

.hi-tea ni sebab adie ade buat contest (yg aku tak masuk la kan...).
.nak nampak prestige, buat la acara penyampaian hadiah kat hotel.
.ade orang taja, kononnye kan.
haha~

.aku sampai lambat...banyak.
.so, takde gambar makan-makan.
.just gambar tepi pool je.


.ni gambar hadiah yang confirm aku tak dapat.


.and here, the winners are.





.best gak event macam ni.
.even aku just datang memeriahkan majlis, tapi aku still suka.
haha~

.kalo nak bace entry diorang yang confirm lagik best, silakan ^^.

adie | fiq fikri | khalila | aman ibrahim | amir naufal | johan | faris afif | ayie


..nanti nak pegi melaka lagi la.....haha.

8 comments:

.faris. said...

meriah. best dpt kenal korg :D

DanieL AdiE said...

Jom la datang melaka lagi..

CintaZulaikha said...

dpt angry bird ke tuh....huhuhu

laskar pelangi said...

seronoknyaa~

ijat_asni said...

.faris. :

haha.
nanti boleh berkenalan lagi
^^

ijat_asni said...

DanieL AdiE :

jom !
suke suke
haha~

ijat_asni said...

CintaZulaikha :

tu angry bird orang laen.
huhu~

ijat_asni said...

laskar pelangi :

ya...
sangat seronok ^__^

Post a Comment