.mrsm ter-chenta.

.hengat tak time pegi member aku kawen kat gerik tu ?.
.so, alang-alang dah sampai gerik kan, sempat la jugak melawat mrsm gerik ni.
.mrsm ter-chenta la katekan.
hehe~

.memula, hengat nak pegi melawat cecikgu (konon la kan...).
.tapi kan skrg cuti skolah, so mmg takde orang kat situ.
.so, just end up dengan photoshoot je.
haha~



.hoho.
.memang nostalgic kot.
.then, nak tangkap gambar kat signboard pulak.
.memang gigih !.


eh, gaya aku same je la pulak kan~

.siap nak panjat segala ni.
.ye la, time dulu, tak boleh panjat.
.kang tak pasal-pasal, pak guard nampak, terus kena tarik kad outing.
kan~



.even aku dah banyak travel untuk belajar (and of course mengajar...), aku rase mrsm gerik jugak yang best.
.padahal gerik tu takde paper pun.
 .takde TGV, takde bowling, takde red box.
.tapi aku still suke gerik.
hoho~

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

weh xbgtau pun dtg gerik! haha

ijat_asni said...

♥ p a a n i ♥ :

dtg kejap je pun.
huhu~

Post a Comment