.result PMR aku.

.wah.
.hari ni, semua orang pun asik cakap pasal result PMR je.
.so, aku pun nak jugak la.
haha~

.aku amek PMR kat skolah aku, MRSM Gerik.
memang la kat skolah kan, tak kan kat shopping complex pulak~
.tahun 2002.


.ni gambar homeroom (kira macam keluarga angkat la) aku time kat MRSM Gerik.
.gambar ni time form 2 kalo tak salah.
ok, aku tau aku hodoh~


.ni pulak time graduation day form 3.
ape ko hengat kat U je ade graduation ?


.finally.
.3 tahun aku blajar kat ceruk hutan tu, dapat la jugak result PMR aku yg cambest ni.

.so, kepada bebudak yang dapat result best hari ni, congrate !.
.for those yang dapat result so-so, its ok.
.PMR je pun.
.takde la penting mane pun compare dengan final year project, thesis bagai time kat U nanti.
kan~

p/s : congrate jugak untuk MRSM Gerik dengan MRSM Felda sebab dapat 100% A untuk subject science.
proud to be there before~
(mrsm gerik = belajar. mrsm felda = mengajar) ^^

p/s lagi : tahniah jugak untuk bebudak SMK Sultan Abu Bakar yg dapat result best !
 ^________^


0 comments:

Post a Comment