.voucher buku.


.disebabkan adik aku dapat voucher buku tu, aku pun dengan pantasnya nak abehkan kat MPH.
.setelah berhempas pulas nak beli buku ape, akhirnya.



.so, mesti nak tau kan synopsis die.

.this book is intended for people and organizations who feel trapped in their current circumstances; for people who are working hard and maybe even finding success in their life and work, but who struggle to find meaning or fulfillment in what they are doing; for those who are playing (perhaps very well) a game that is not their choosing; for those whose view of success is not simply predicated on changing the old ways of doing things but on remaining them; and for those who seek inspiration as they consider what they can and should do with the rest of their lives.
(and if you're unsure whether you fit any such description, just read the book - it's short !)

.still tak paham ?.
.meh aku tolong goo-late.

.buku ini dimaksudkan untuk orang ramai dan organisasi yang merasa terperangkap dalam keadaan semasa mereka; bagi orang yang bekerja keras dan mungkin juga mencari kejayaan dalam hidup dan kerja mereka, tetapi yang perjuangan untuk mencari makna atau memenuhi apa yang mereka lakukan; bagi mereka yang bermain (mungkin sangat baik) permainan yang tidak memilih mereka, bagi mereka yang memandangkan kejayaan ini tidak hanya berdasarkan kepada cara lama melakukan perkara-perkara yang berubah-ubah tetapi atas baki mereka dan bagi mereka yang mencari inspirasi kerana mereka menganggap apa yang mereka boleh dan perlu dilakukan dengan seluruh kehidupan mereka.

(dan jika anda tidak pasti sama ada anda patut mana-mana perihalan itu, hanya membaca buku - ia pendek!)


.ok, sumpah lagi tak paham kan ?.
haha~

.ape susah, just pegi MPH, then amek buku ni, then bayar je gune voucher 1Malaysia tu.
settle~


.happy reading ^^.

4 comments:

ezyra daniel said...

aiyakk bce sinopsis pon da penink pale,,cte nie cam GEMPAKK sgt..tk lehhh nk COOL...hehhe

zizidiazora said...

lagi pening kepala baca translation tu hahaha....

ijat_asni said...

ezyra daniel :

try bace dulu, sebab best la ^^

ijat_asni said...

zizidiazora :

haha.
goo-late memang memeningkan~ =/

Post a Comment