.movie review l the cabin in the woods.


.se-menjak dua-menjak ni, aku macam dah ade fixed schedule plak.
.ujung minggu je, confirm wayang kan.
haha~


.so, pilihan cite minggu ni.
.The Cabin In The Woods.
.aku kalo nak tengok wayang, slalu usha kat website rotten tomatoes dulu.


.ko tengok tu.
.rotten tomatoes bagi 91% kot.
.so, aku pun lagi la excited nak tengok kan.
.sebab rotten tomatoes ni, kedekut giler kot nak bagi markah.
.tetibe cite ni, diorang bagi tinggi plak kan.


.the review begins.

.cite ni mula-mula tak paham.

.half and hour later, dah paham sikit-sikit.

.one hour later, dah paham banyak-banyak.

.time ending, WTF !.


.tu je review aku.
.bagi aku, cite ni laen dari yang laen.
.cuma ending die je memang agak bangang.

.aku suggest untuk orang yang suke tengok jalan cite yang pelik-pelik.
.kalo korang harap ending die macam fairytale happily forever ever after, memang tak dapat la kan.


2 comments:

Farid Saidan said...

Agak tak membantu disitu.
Kesimpulannya best atau tak?
Berapa pulak rating ko bg?
Aku pun nak tgk. Wuwu...

ijat_asni said...

Farid Saidan :

haha, kalo minat jalan cite yang memang unexpected , memang suggest !

Post a Comment