.makan-makan terbaek.


.as usual, weekend confirm aku kuar lepak dengan member-member aku kan.
.an as usual also, port memang ipoh.
.in addition, member-member aku tak tengok avengers lagi.
.so, plan memang nak tengok wayang.
.instead aku dah tengok, tapi no hal la tengok dua kali.
:)

.aku bukan nak bagi komen pasal the avengers sebab entry tu aku dah buat last week.
.aku nak komen pasal aktiviti kitorang lepas tengok wayang.

.lepak movie abeh, terus heading to restoran nasi lemak ayam kampung.


.aku nak terang pun, tak tau kat mane kan.
.yang aku tau, restoran ni dekat area skolah aku.
nak jugak bagitau pasal skolah kan =.=



.for me, kedai ni memang sedap.
.name je nasik lemak ayam kampung kan, tapi kitorang tak makan nasik lemak pun.
haha~

.for those yang datang ipoh, then tak tau nak makan kat mane, 
aku boleh suggest kedai ni.
.memang sedap and sentiasa full.
.kitorang makan ni pun pukul 2am, nak tunggu takde orang.
(yes, aku tau korang akan cakap diet tak normal sebab makan nasik-tomyam-kailan-telur bungkus bagai pukul 2 pagi kan...)

.lantak.
.asalkan kenyang.
.nanti aku work out la balik.
tipuuuu~

=.=

#thx to gambel sebab blanje :)


0 comments:

Post a Comment