.ucapan selamat hari guru.




.dengan ini, saya selaku anak murid kepada guru-guru dan pensyarah-pensyarah 
yang pernah mengajar saya di :

.Tadika Gopeng.
.Sekolah Kebangsaan Gopeng.
.Sekolah Kebangsaan Kampar.
.Sekolah Agama Rakyat Kampar.
.MRSM Gerik.
.MRSM Taiping.
.Kolej Matrikulasi Perak.
.Universiti Pendidikan Sultan Idris.

.ingin mengucapkan selamat hari guru kepada mereka yang pernah mendidik saya
terima kasih kerana mengajar saya MENJADI ORANG.


.tidak dilupakan kepada rakan sejawatan daripada :

.SMK Dato' Dol Said, Alor Gajah.
.SMK Sultan Abu Bakar, Kuantan.
.MRSM Felda Trolak.
.SMJK Ave Maria Convent Ipoh.

.dengan ucapan, terima kasih kerana mengajar saya 
menjadi seorang guru sama hebat seperti anda.
boleh camtu ?
haha~


#ucapan ini juga ditujukan kepada diri sendiri
eh ?


5 comments:

Azah Skaliskala said...

Selamat hari guru ijat.

Aida Azryn said...

Selamat hari guru!!!

mr.syazwan said...

KESIAN KAT DIRI SENDIRI JE???

haha meh sini ku ucap meh

SELAMAT HARI GURU

Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara

=_=

Farahin Ahmad said...

selamat hari guru wahai guru :D

Anonymous said...

what teachers make

Post a Comment