.cikgu pendidikan jasmani, apekah ?.


.ok.
.kalo korang still ingat, time aku jadik cikgu interim dulu, aku penah jadi cikgu pendidikan seni.
.tapi, sekarang ni, aku dah kne jadi cikgu pendidikan jasmani pulak.
.aiyoh, dah la major biology, tetibe kne ajar PJK.
.memang terkangkang la kan.

.semua dah sedia maklum sekolah aku takde padang.
.so kaedahnya, kne jalan kaki ke padang berhampiran.
.takde la jaoh sangat.
.10 minit je, melalui lembah, bukit dan denai.
mampoo ?

.aku pun tak pasal-pasal kne jalan kaki iring budak kan. =.=

.ok, ni la padang.
.ko nampak, siap ade pemandangan ber-background-kan gunung kinabalu lagi.





.budak-budak sini, kalo PJ, confirm maen bola.
.tu je peralatan yang ada.
sob sob~

.part yang aku rase tak best, ialah kat tepi padang ni ade sungai.
.agak sukar jugak la kan.
.ye la, baru sepak-sepak bola, tetibe dah out.
.masuk sungai.
.satu hal pulak kan nak kne kutip bola.


.dan aku merasakan, kebanyakan masa dihabiskan dengan mengutip bola yang terjatuh ke dalam sungai.
T_T


#terharu

7 comments:

Faiz Farhan said...

bole jd coach bola plk la lps ni.. hehe

ijat_asni said...

Faiz Farhan :

haha, ganti Rajagopal la aku kan. :P

Mustaffa Khairul Azzam said...

terbaek la ustaz

bukankosong said...

adui!

cabaran jd cikgu :P

ijat_asni said...

Mustaffa Khairul Azzam :

ok, tu perli sangat kan T_T

ijat_asni said...

bukankosong :

sangat mencabar =.=

DanieL AdiE said...

Kelakar la...hahah..

Post a Comment