.message member member.


.cite aku posting kat sabah, semua orang dah tau.
.sekarang ni, aku nak cite pasal kisah aku sebelum aku pegi sabah plak.
.mase first time dapat tau aku kne posting kat sabah.

.lepas je aku dapat tau aku kne posting kat sabah, aku pun bagitau la member member.
.harus la kan.
.riuh sekampung katanya.

.so, ni adelah beberapa koleksi message dari member member.
.konon-konon wish la kan.




















.thanx you so much for those words.
.demi anak bangsa, aku sanggop ke sabah.


pui !



14 comments:

Mra Mastura said...

hehehe selamat mengajar!!! :D

cloudz said...

uih....msj aku naik la....hahaha

dee said...

kekekeke... aku akan menyusul. lol :p

DanieL AdiE said...

Hahaha..ade 'PUI' ek???

Amar Akm said...

msj paling ngeri... "dead"

Azah Skaliskala said...

sama sama :)

ijat_asni said...

Mra Mastura :

selamat. selamat :)

ijat_asni said...

cloudz :

cehh. haha~

ijat_asni said...

dee :

dtg sabah, bagitau aku weh ! :)

ijat_asni said...

DanieL AdiE ;

haha. always.......pui ! :P

ijat_asni said...

Amar Akm :

haha, memang sangat ngeri -_-

ijat_asni said...

Azah Skaliskala :

:)

zamdayz said...

mcm mane nk amik gambar mcm tu ijat?

ijat_asni said...

zamdayz :

ade software die.
kne install dulu kat phone :)

Post a Comment