.beraya tetibe.


.dah dekat dua bulan tak update, tetibe nak cite pasal raya.
bole camtu ?

.tengok, gambar pun aku cilok kat blog adie.
lantak~

.sebenarnya aku segan gak nak pegi umah nabil aizat ni.
.tuan umah tak jemput pun kan.
.tetibe je datang. =.=
.nasib baik la dah kenal dengan tuan umah taun lepas.
.at least takde la segan sangat. :P

.aku datang dengan wan fuuyoo.
.tu pun setelah diajak dengan bersungguh-sungguh oleh beliau.
.zami dengan adie pun join.
.so, aku pun "ok la, aku join...".
(nada pasrah je kan =.=)

.aku datang ni kira macam redeem balik la kan, sebab aku tak join diorang bukak puasa hari tu.
.best la dapat jumpe zami, adie, wan fuuyoo, fiq fikrie, amir naufal, qarl.
erk......dan yang lain-lain.
.serious, aku tak kenal.
.tak sempat nak berkenalan T_T

.moral of the story, kalo nak buat gathering bagai, sila buat time cuti sekolah.
.time aku balik semenanjung.
.baru la aku boleh join.
.kbai.


6 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

yeszaa...ade gak muke2 yang tak berapa kenal..so lepas ni dh kenal bole laa say hoii hoiii bye bye..

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

Haha..thanks sebab sudi datang..eh xyah berjemput pon la..datang je.. ;)

DanieL AdiE said...

Rumah I, U belom datang lagi...!!!

ijat_asni said...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) :

lepas ni buat event, boleh la join :)

ijat_asni said...

Nabil Aizat Abdul Rahman :

o rite.
nnti tahun depan, boleh dtg lagi :P

ijat_asni said...

DanieL AdiE :

xmast aku datang ! =.=

Post a Comment